Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: 12 points go to norway^^ Red Lollipop

17 Haziran 2011 Cuma

12 points go to norway^^



heleloy minik balkabaklarım^^...süper şirin bi cuma gecesinde yine bi valki'nin sevdikleri turuyla daha birlikteyiz...konumuz norveç^^...bu buz gibi ülkeye ve içinden çıkan herşeye hastayım ben..örneklerle açıklamalar geliyoooor tabiki...işte norveç aşığı olma sebeplerim^^


norveç orman kedisi: şu asalete,şu güzelliğe bir bakınız lütfen...hastasıyım bu kedişlerin^^....böyle masum durduğuna bakmayın...gayet cüsseli ve oldukça hırçın bir yapıya sahipler aslında...modada norveç-tekir kırması bissürü fıstık kediş var diyorum herkese...kimse inanmıo...var işte çekçem foto koycam buraya^^



vikingler: iskandinav mitolojisine ve vikinglere olan sempatim malumunuz sanal ismime de yansımış durumdaaa..isveçlileri ve danimarkalıları gerçek viking gibi göremiyorum...asıl vikinkler norveçlilerdir bikerem diyorum hıh^^


shagrath ve the others:bebişim şagiii^^...sadece shagrath ve dimmu borgir değil tabi aslen pek çok norveçli black metal grubunu (for example;immortal :P)  çooook ama çok seviyorum^^(şaşıranlar mı oldu ne...daha önceki bi postumda sölemiştim şirinim ama baya bi karanlığım :P )


northern lights(aurora borealis): nam-ı diğer kuzey ışıkları altında bigün sıcak şarap içip tarçınlı elma yicem..evit yapçam bunu mihi^^


                                                                 şirin kalın^^

                                                                  










4 yorum :

memento mori..# dedi ki...

norveçin balıkçılarından sonra black metalcileri ünlüdür :D

ben de çok severim.. hem nesi var ki.. müzik zevki çok ayrı bir şeydir..

bu arada.. mimlendinn..

bir ara sayfama uğrarsan sevinirim :)

valki dedi ki...

evit az önce farkettim...yarın mimimi yazcam ki^^..ha bi de norveçli balıkçıların kremi var o da meşur nötrocina ihihi^^

negatif dedi ki...

Norveç :)
Bana sempatik gelir hep. Karanlığı buraların karanlığından daha aydınlık sanki.
İnsanlarının soğuk olduğunu söylerler, ama pek inanmıyorum. Filmleri de güzel.

memento mori..# dedi ki...

nötriciinaa

krem kullanmayı sevmiyorum..
ama cildim de çöl toprağına dönüyor kullanmayınca.. körolmayasıca işte..

bir tek nötricinaa yanii.. başkasını tanımam valki :)