Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: bat bag^^ Red Lollipop

23 Mart 2014 Pazar

bat bag^^


heleloy minik balkabaklarım^^...evet arka arkaya ikinci post...hayırdır işalla ihihi...bu sefer çooook uzun zamandır ara verdiğim bi outfit postu ile karşınızdayım^^...aslında bu kadar çabucak bu postu yapmamın sebebi yeni aldığım ve aşk yaşadığım yarasa çantam...ayrıca bu vesileyle de yeri gelmişken bana çok sorulan yurtdışı online alışveriş deneyimlerimden bahsetmek istiyorum^^...ben bu konuda baya cesurum sanırım...öncelikle sizin de cesur olmanız gerekiyor...özellikle kozmetik yasağı sebebiyle alacağınız ürünlerin içeriğinde kozmetik ürünü varsa risk aldığınızı unutmayın...ben o konuda da şanslı olanlardanım...hem amerika,hem avrupa hem de koreden alışveriş deneyimlerim oldu...hepsi de olumlu sonuçlandı...kozmetik dışı alışverişlerinizde de çok pahalı ürünler almamanızı tavsiye etmekle birlikte daha cesur davranabileceğinizi de ekliim^^...benim en sık alışveriş yaptığım site sanırım aliexpress...pek çok farklı ve ucuz ürün bulabilmek mümkün sitede...tek handikapı bazen ürünlerin gelmesinin bir ayı bulması...ama benim elime 10 günde ulaşan ürünler de oldu...bu noktada pozitif geri dönüşü olan güvenilirlik yüzdesi yüksek satıcılardan ürün almanız önemli...öle çok kaliteli şeyler beklemeyin ama enteresanlık garantisi veriyorum ben şahsen ihihi^^...ödemeyi nasıl yapıyorsun diyenler için ben üşengeç olduğum için paypal hesabı açmadım direk kredi kartımla alıyorum...dediğim gibi azcık fazla cesurum galiba^^



şimdi size garip gelebilir belki ama benim için o kadar doğal ki böle bi çantayı takıp çıkmak ihihi...o kadar çok sevdim ki çantayı size anlatamam...içi makul genişlikte...detayları çok sevimli...kalp şeklinde ve dış kısmında dantel biyeleri var...yarasa kanatları inanılmaz güzel...kullanımı da rahat...sırt çantası rahatlığını acayip özlemişim...valla uzun süre favori çantam olucak galiba kendisi^^...bu çantamla birlikte bir de kurukafa desenli bi totebag de sipariş vermiştim satıcı 20 gün sonra kargoya verdi hala bekliyorum...başta da sölediğim gibi yurtdışı alışverişinde bir ayı gözden çıkaracaksınız o zaman daha rahat oluyo kafanız^^...benim aliexpress dışında alışveriş yapıp sıkıntı yaşamadığım diğer siteler roseroseshop,romwe ve beautyjoint...bunların yanı sıra etsy'den de alışveriş yapıorum çeşitli tükkanlardan^^


artık tabi postlarımda makyajımdan bahsetmezsem olmaz^^...gördüğünüz üzre ben aşırı beyaz tenliyim o yüzden hayat boyu kapatıcı yüz ürünleriyle ton problemi yaşadım...taaa ki pure beauty'nin bb kremiyle tanışana kadar...o ürün piyasadan kalkana kadar benim ebedi makyaj malzemem olarak kalıcak sanırım...tam adını merak edenler için watsonslarda satılan pembe ambalajlı pure beauty bulgarian rose bb cream olduğunu da belirtiyim^^...uzakdoğulular bence bu işi biliyor...hafif yapısı nemlendirmesi ve orta kapatıcılığı ile bence kuru-karma ve açık tenliler için biçilmiş kaftan kendisi^^...sabitleyici pudra olarak rimmel london stay matte kullandım...göz makyajımda the balm meet matte ve balm jovi paletini kullandım...eyelinerım yine her zamanki gibi maybelline master precise eyeliner pen...bu sefer ruj da bi değişiklik yapıp sadece dudak kalemi kullandım...essence lipliner 08 red blush rengini kullandım...tabiki azcık kuru ama rengi süper....fotolarda daha kırmızı çıkmış ama aslında çok tatlı bi bordo^^...ve evet artık saçlarımı boyamalı ve kestirmeliyim ihihi^^


deri ceket: zara(eski sezon)
kazak: bershka(eski sezon)
skinny jeans: zara (çoooook eski sezon)
leopar papikler: vans(yeni sezon)
yarasa çanta: aliexpress
küpeler: casette(yeni sezon)


                                                                    şirin kalın^^









11 yorum :

Beyaz Büyü dedi ki...

Bayıldım, ve sana nasıl yakışmış. Ayrıca paypal hesabı ben de açmadığım için çok üşeniyorum yurt dışından alışverişe, aslında çok da komplike bir şey değil galiba..
Post harika olmuş,

Sevgiler <3

valki dedi ki...

çoook teşekkür ederiiiim^^...nası mutlu oldum yorumunuza...paypal evet çok zor diil bi ara açmıştım sanırım ama aktif kullanmayınca unuttum tekrar üşeniyorum ihihi...sevgileeerrrr kocaman öpücüklerr :* <3

Junkhead dedi ki...

Yerim seniii :-* Ama ben açık saçı daha çok yakıştırıyorum sana canımcıım :) Çantan da tam senliik hihihi.. Yaşasın aliexpress !! Benim de bugün kargoya verilen 18 parçalık bir takı pakedim var,bekliyorum :)) Buarada aliexpresste zaten paypal seçeneği yok,ben de orda hep kredi kartıyla ödüyorum. Onun yerine paypala benzer başka seçenekler var ,niye öyle yapmışlar anlamadım .. Öperii m!

valki dedi ki...

ihihih junkcım tamamen tembelikten kuaföre gitmediim için böle besleme modeli geziorum ben de sevmiyorum^^...işalla bu hafta gitçem kuaföre ehehe...paypal evet orda yok ama diğer çoğu sitede var diye bahsettim...kredi kartı can ya :D....çok saooollll :* <3 <3 <3

Sycorox dedi ki...

çantaya bayıldım alsam mı diye düşünmedim değil :))

çok tatlı olmuşsun yine her zamanki gibi ^^

valki dedi ki...

sana da çook yakışır sycooom mutlaka almalısııın tam senlik^^...çoook tişkür ederim o senin her zamanki tatlılığınnnn <3 :*

zeze dedi ki...

çok şekersiniz ama ben en çok papiklere bittim :)

valki dedi ki...

tişkür ederimmm^^...artık yeni bi leo papik alma zamanım gelmişti görünce kaçırmadım boynerden aldım hala var alabilirsiniz :D

nevrotik dedi ki...

O kadar uzun zamandır bloglara uğramıyordum ki, iyi ki instagramdan haber vermişsin^.^ Çok ama çok harika bir çanta ve elbette çok ama çok yakışmış sanaaa^^ O şeker mi şeker kazağınla da nasıl uyumlu olmuş. Bu arada pure beauty i kullanıyorum ben de ve gerçekten aşırı beyazlar için süper bi ürün. Bir de rossmannlarda bulunan rival de loop fondoten var, onun da en açık rengi pure beauty renginde, eğer denemediysen tavsiye ederim^.^

valki dedi ki...

çooook teşekkür ederiiim^^...her zaman gel her zaman tatlı yorumlarınla şenlendir blocuğumu canım :D...ya bana yakın hiç rossman yok keşke olsa denemek istediğim çok ürün var ordan :D

senem sefa dedi ki...

instagramda görmüştüm bunu çook beğenmiştim :) güle güle kullan aliexpress ten bende alışveriş yapmıştım ama paypall ile aslında çok ta zor bişicik değil hatta daha basit onunla alışveriş ^^